Traffic Exchange

Perkhidmatan Autoresponder Internet Marketer Malaysia Selalu Guna

Pernahkan anda mendangar mengenai autoresponder emelmatik? Sebenarnya ia merupakan perkhidmatan autoresponder milik usahawan Malaysia. 

Bagi yang mahu berjimat, anda disarankan melanggan perkhidmatan emelmatik kerana selain mempunyai fungsi seperti aweber, ia jauh lebih murah berbanding dengan aweber.
Selain murah, emelmatik menawarkan bayaran sekali seumur hidup iaitu serendah RM150 sahaja. Jadi anda tidak perlu lagi memikirkan bayaran bulanannya. Jika anda belum bersedia untuk mengeluarkan bajet RM150, anda juga boleh membuka akaun percuma tetapi bilangan subscriber adalah terhad. 


Walau bagaimanapun anda boleh upgrade kepada premium pada bila-bila masa sahaja. Seperti yang saya katakan tadi, anda hanya perlu upgrade sekali sahaja kemudian dan gunakan sistem autoresponder ini selamanya. Ini dapat menjimatkan anda sehingga ratusan dollar.
Walau bagaimanapun jika sekiranya anda serius dalam pemasaran email, saya juga cadangkan anda mendapatkan perkhidmatan autoresponder daripada syarikat besar seperti trafficwave.net. Andapun faham, kalau syarikat besar ni ramai pemegang sahamnya dan sudah tentu ia akan beroperasi sampai bila-bila. 


Bagi perkhidmatan autoresponder persendirian ni, jika pengendalinya meninggal contohnya, perkhidmatan autoresponder juga akan turut lenyap. Walau bagaimanapun untuk permulaan membina list, saya cadangkan anda mendapatkan trafficwave kerana ia murah. Untuk maklumat lanjut sila ke halaman trafficwave.net
Sekian untuk kali ini, semoga info ini memberikan manfaat kepada anda.

Share this

0 Comment to "Perkhidmatan Autoresponder Internet Marketer Malaysia Selalu Guna"

Post a Comment

close
*** ***
Traffic Exchange