Traffic Exchange

Buat Duit Dengan Autoresponder Trafficwave

Hi salam sejahtera, semoga anda ceria-ceria sahaja sambil buat duit di internet. Semalam ada pertanyaan daripada subscriber bagaimana buat duit dengan autoresponder trafficwave.net. 

Jadi saya cuba menulis jawapan persoalan tersebut mengikut pengalaman saya sebagai pengguna autoresponder trafficwave.com. Saya harap perkongsian ini juga dapat memberi sedikit info buat anda juga.
Trafficwave merupakan satu perkhidmatan autoresponder seperti aweber dan getresponse. Seperti yang diketahui umum autoresponder digunakan untuk menghantar email secara berkara kepada subscriber yang melanggan melalui opt in yang disediakan.


 Emel ini disediakan lebih awal kemudian akan dihantar secara automatik mengikut jadual yang ditetapkan oleh pengguna autoresponder tersebut. Dengan autoresponder juga, seseorang itu boleh berhubung dengan beribu pelanggannya dengan hanya satu klik sahaja.
Berdasarkan kepada pernyataan di atas, anda boleh buat duit dengan autoresponder melalui pemasaran email. 


Pemasaran email maksudnya anda melakukan promosi sesuatu produk dengan menggunakan email dan tool yang terbaik ialah software autoresponder. 

Anda hanya perlu menulis tentang produk yang anda hendak promosikan kemudian hantar email anda kepada beribu-ribu subscriber anda secara serentak dengan menggunakan autoresponder. setelah anda melakukan promosi pertama, lakukan follow up yang kedua dan seterusnya bagi meyakinkan subscriber anda tentang produk yang anda promosikan. 

Menurut kajian, email promosi anda yang keempat pasti akan membuahkan hasil iaitu subscriber akan melakukan belian produk yang anda promosikan.
Anda juga boleh buat duit dengan autoresponder melalui program affiliates. Autoresponder Trafficwave mempunyai sistem affiliate yang unik kerana ia berkonsepkan sistem piramid sehingga 10 level. 


Komisyen affiliate pula merupakan komisyen berulang dimana anda akan mendapat komisyen pada setiap bulan selagi orang dibawah anda melanggan perkhidmatan trafficwave. 

Anda boleh rujuk gambar rajah di bawah bagi membolehkan anda memahaminya atau pergi ke halaman trafficwave.net untuk maklumat lanjut. Jika sekiranya anda berjaya mencapai 10 level maka pendapatan bersih bulanan anda ialah USD88,587.00.


Mengapa Trafficwave?

1. Ia murah berbanding dengan perkhidmatan autoresponder lain seperti aweber, getresponse. Untuk maklumat harga trafficwave sila klik di sini.


2. Trafficwave memberikan perkhidmatan setanding dengan autoresponder lain seperti aweber dan getresponse.


3. Trafficwave memberikan anda percubaan versi penuh selama 30 hari tanpa meminta maklumat kewangan anda.


4. Bayaran bulanan adalah tetap walaupun bilangan subscriber anda bertambah. Ia berbeza dengan aweber dan getresponse yang akan mengenakan bayaran tambahan apabila subscriber anda bertambah.


5. Program affiliate yang menarik dimana jika sekiranya anda berjaya memperkenalkan autoresponder trafficwave kepada 3 orang maka anda menggunakan trafficwave secara percuma sahaja.


6. Banyak lagi kelebihan trafficwave.. untuk mendapatkan maklumat lanjut sila ke laman trafficwave.net 

Share this

0 Comment to "Buat Duit Dengan Autoresponder Trafficwave "

Post a Comment

close
*** ***
Traffic Exchange