Traffic Exchange

Panduan buat duit dengan Affiliate Untuk Yang Baru Nak Mula

Soalan:
Salam… kalau saya baru nak berjinak-jinak dengan affiliate, ebook apa terbaik boleh beli? Sebab kat pasaran ada banyak pilihan…

Ada ke ebook yang TERBAIK? Wujud ke ebook sedemikian? Jom kita bincangkan topik ini secara ilmiah. In Shaa Allah, saya akan bawakan beberapa contoh ataupun produk-produk yang mengajar tentang affiliate dalam pos ini.

Kursus Affiliate – Rahman Basri

kursus_affiliate
Panduan ni dalam bentuk video. Jadi, untuk mereka yang jenis yang tak suka membaca boleh rujuk panduan ini untuk belajar macam mana nak buat duit dengan program affiliate. Hanya perlu tekan play dan lihat langkah demi langkah bagaimana Rahman Basri menyediakan kempen pemasaran untuk buat duit dengan affiliate.

Kalau rasa kurang faham, boleh tekan rewind dan tonton semula dari awal. Dari segi penerangan yang diberikan, ianya memang diterangkan secara step by step. Produk ini sesuai untuk orang yang baru nak bermula.

Untuk pengetahuan anda, dalam video ini, anda akan diterangkan dengan lebih mendalam bagaimana nak buat duit melalui pemasaran affiliate menggunakan channel pemasaran emel. Bermula dari pembinaan laman web squeeze page, setup akaun autoresponder dan juga strategi untuk dapatkan leads.


Berminat nak dapatkan panduan ini boleh klik sini.

Pakar Affiliate – Patric Chan & Zamri Nanyan

panduan_affiliate
Dalam pakej Pakar Affiliate ni, ada video, ada audio dan ada jugak file dalam bentuk ebook atau pdf.

Anda akan belajar macam mana nak buat duit dalam pasaran tempatan dan juga pasaran luar negara.

Ambil contoh Patric Chan sendiri, beliau memang aktif mempromosikan produk-produk di pasaran luar. Pelanggan beliau juga tidak terhad semata-mata kat Malaysia sahaja.

Dalam panduan ini, anda juga akan belajar dengan lebih mendalam tentang teknik pemasaran emel.

Berminat nak dapatkan info lanjut boleh klik sini.

Share this

0 Comment to "Panduan buat duit dengan Affiliate Untuk Yang Baru Nak Mula"

Post a Comment

close
*** ***
Traffic Exchange