Traffic Exchange

Kenapa 700k ahli pilih simkad toneexcel tidak pilih simkad murah Rm8,Rm10?

         

Kenapa 700k ahli pilih simkad toneexcel tidak pilih simkad murah Rm8, Rm10?

Apa terjadi kpda simkad selepas 2 tahun?
Sekarang nie saya bukan cerita pasal simkad..
Saya cerita pasal bisnes!

Klu nk cerita simkad.....
Simkad kami percuma tuan,
Rm90 cuma ambil lesen je....
Bayar sekali seumur hidup plak tu....

Cuba tuan anggap tuan beli tanah harga Rm90
Tapi tanah tersebut boleh buat sale sampai Ratus Ribu.....
Lagi lama tuan, lagi tinggi harga tanah tersebut!
Simkad kami pun mcm tu tuan...

Lagi lama tuan guna lagi tinggi nilai simkad tersebut. Ini bukan simkad biasa tuan!
Pernah datang seorang jutawan nak beli simkad toneexcel dengan harga 1.3 juta...
Kenapa jadi mcm tu tuan?

Pengguna tersebut telah m'ggunakn simkad tersebut selama 2 tahun dan pendapatan beliau skrg cecah 50k sebulan... Tup tup datang org kaya ni nak beli simkad dia...
Tawar sampai 1.3 juta... Giler simkad nie tuan.

Tanah lebar mane boleh jual 1.3 juta.
Ini simkad je tuan org tawar sampai harga mcm tu.
Klu tuan nak pakai simkad jimat sy boleh syorkan satu2 dekat tuan.... 

Sy pun tahu nak pilih mane? Tapi selepas 10 tahun tuan pakai simkad jimat, tuan tetap keluar duit utk tahun berikutnya utk isi tupop. Beza klu tuan pakai 2 tahun lepas tu percuma sampai bila2.

Simkad jimat ada ke org nak tawar harga 1.3 juta utk beli.... Dulu saya pakai simkad jimat jugak lebih 8 tahun xde sape pun letak tawaran nak beli simkad jimat saya.
Simkad toneexcel ni mcm hartanah tuan!

Sebelum ramai org pakai lebih baik tuan pakai dulu.....
Tanah makin lama makin mahal,

Simkad ni pun makin naik harga makin ramai yang pakai tuan.... 

Kami bukan suka2 je tukar simkad tuan... Kami ada banyak sangat sebab utk tidak tolak simkad toneexcel ni tuan!

Tuan fikir la sendiri....
Saya nak gerak dulu...

Ni kad saya tuan jangan risau sy xkan call tuan.
Klu tuan berhajat miss call saya...
Nanti sistem saya cerita A to Z pada tuan.

Tuan ada smart fon, 
Apa kata kita guna fon secara smart tuan!
Miss call saya sekarang!!
Radzi Saleh

Share this

0 Comment to "Kenapa 700k ahli pilih simkad toneexcel tidak pilih simkad murah Rm8,Rm10?"

Post a Comment

close
*** ***
Traffic Exchange