Traffic Exchange

CARI TITIK PERSAMAAN

====================
CARI TITIK PERSAMAAN
====================

.
.
adakah saya dan anda mempunyai gaya pemikiran yang sama?

mungkin kita banyak bersetuju dalam segenap hal menjadikan
segala post saya banyak yg anda boleh faham..like atau komen.

.
ini kerana saya berjaya mencari titik persamaan sebelum menulis sesuatu post..walaupun ada sesuatu yang menarik perhatian saya,penialaian awal akan dibuat terlebih dahulu.

::
::
"aku minat giler dengan kumpulan rock Nirvana,tapi list rakan fb minat zaiton sameon.."

kalau saya post berkenaan 100% minat sendiri mungkin bakal dipulaukan.
dari situ saya belajar menulis apa yang anda semua mahu baca.

::
::

begitu juga dgn bisnes 

cari titik persamaan dan borak lah sampai lebam dgn prospek anda

+++++++++

kumpul modal untuk join tone excel bermula dari RM10
disini www.tonexpress.com/daftar4u

Share this

0 Comment to "CARI TITIK PERSAMAAN"

Post a Comment

close
*** ***
Traffic Exchange