Traffic Exchange

Kalau anda order simkad Tone Excel dari saya???


Tone Excel: Kalau anda order simkad dari saya. Ianya tak bermakna anda dah join. Anda dikira join sebaik anda aktifkan simkad yang saya berikan itu. Ya! Anda kena aktifkan sendiri. Hanya sms sahaja ikut cara di page 15 buku panduan.
.
Setelah anda dah terima reply dengan nombor telefon dan id penaja anda barulah anda dikira sebagai ahli. 
.
Selepas itu sila maklumkan saya, untuk saya setupkan laman web promosi bernilai RM2000 kepada anda secara percuma. Laman web ini juga akan disertakan dengan paparan nama dan nombor telefon anda. Ianya akan memudahkan prospek hubungi anda setelah mereka baca web anda itu. Mudah kan?
.
Saya juga akan invite anda ke support group rangkaian saya. Ianya adalah group rahsia dan khas kepada network saya sahaja. Di dalam group ini saya berkongai teknik promosi dan tip-tip yang sangat membantu dalam meningkatkan kejayaan anda di dalam Tone Excel. Insya Allah.
.
Sasaran saya 2015, setiap rangkaian saya mampu menjana 4 angka setiap bulan dalam bisnes ini.
.
* Di Tone Excel, hanya lakukan secara santai dan sambilan. Jadi pengguna dan sharing sahaja kelebihan simkad ini. Dalam tempoh 2 tahun, jika anda konsisten pasti pendapatan Tone Excel anda melebihi gaji sepenuh masa anda sekarang...

Bakal JC Tone Excel
Radzi Saleh

Share this

0 Comment to "Kalau anda order simkad Tone Excel dari saya???"

Post a Comment

close
*** ***
Traffic Exchange