Traffic Exchange

Nukilan dari rakan tone excel


Nukilan dari rakan tone excel, saya kongsikan pada anda 

Mula2 sekali saya join Tone Excel.

Si kawan: Berapa sudah ko dapat?
Saya: Belum ada.
Si kawan: Hehe... tunggu dulu la ko ada dapat dlu baru sy join.

Satu bulan sudah join Tone Excel.

Si kawan: Berapa sudah ko dapat?
Saya: Ada lah RM100++.
Si kawan: Hehe... berapa saja lah tu? Tunggu ko ribu2 dulu lah.. hehe

Bulan kedua join Tone Excel.

Si kawan: Ada ribu2 sudah ko dapat? Hehe..
Saya: Belum sampai. Tapi ada meningkat la sikit2.
Si kawan: Hehe... bila la boleh kaya bisnes sen2 ko ni?

2 tahun kemudian...

Si kawan: Itu2 juga saya tingu ko ni... masih juga pakai selipar jipun... Hehe... ingatkan kaya la sudah...
Saya: Hehe... biasalah... sudah biasa begini..
Si kawan: Hehe... berapa lah sudah ko dapat kunu?
Saya: Sikit saja ba... boleh lah kampung2. Ko nda percaya juga tu kalau saya bgtau...
Si kawan: Kasi tau ja ba berapa... hehe... "kawan" juga ba kita ni. Hehe...
Saya: Ada lah dalam RM40,000 setiap bulan...
Si kawan: Ahhh???!!!

(Bukti iaitu statement ditunjukkan kepada si kawan)

Si kawan: Ko awal join ba... itu lah ko boleh dapat income macam tu!

*Paning kapala... hehe... Nasib juga la si kawan tu tak join. Ada ja alasannya... hehe

Idea asal tak dapat di pastikan tapi kalau di lihat gaya mcm tuan Hamka 
 

Share this

0 Comment to "Nukilan dari rakan tone excel"

Post a Comment

close
*** ***
Traffic Exchange