Traffic Exchange

Jadikan Handphone Anda Sumber Pendapatan Kedua!!


Salam sejahtera kepada para pelawat sekelian.

Terima kasih kerana membaca nota ini. Nama saya Radzi Saleh 
( 0183884832 ) dan saya tinggal di Ampang, Kuala Lumpur. 

Saya merupakan pengguna kepada simkad ToneExcel dan telah menggunakannya selama 3 bulan.

Simkad ToneExcel, ia menggunakan perkhidmatan talian daripada TuneTalk yang dimiliki oleh TuneGroup dan Celcom. AirAsia juga merupakan sebahagian dari TuneGroup.

Disini saya ingin berkongsi kepada anda semua, apa yang saya dapati, simkad ToneExcel merupakan satu simkad yang amat jimat penggunaannya. Saya anggap (mungkin anggapan saya kurang tepat) simkad ToneExcel merupakan simkad yang paling jimat di Malaysia ini.

Contohnya, charge panggilan seminit adalah flat rate iaitu 28 sen seminit, jika saya bandingkan dengan yang lain, rate panggilan untuk sesama jenama yang sama adalah murah, tetapi rate panggilan untuk jenama yang berbeza boleh mencecah sehingga 42 sen seminit.

Satu lagi penjimatan yang besar adalah, jika dulu saya topup RM10 dapat RM10, topup RM30 dapat RM30 juga, 

tetapi dengan menggunakan simkad ToneExcel, bila saya topup RM30, saya akan dapat kredit percuma sebanyak RM10, kredit yang dimasukkan adalah RM40.

 Bila saya topup RM50, saya akan dapat kredit percuma sebanyak RM20, kredit yang dimasukkan adalah RM70.

Malahan setiap kali kita sendiri topup, ToneExcel akan beri komisyen sebanyak 7% kepada kita semula dalam bentuk cash.

Berpuluh tahun saya pakai handphone, belum pernah saya terjumpa mana-mana talian yang paling JIMAT dan bagi duit semula kepada saya. Inilah yang terjadi kepada saya sebagai pengguna simkad ToneExcel.

Dulu talian yang saya pakai terlalu banyak hidden cost, tetapi bila saya gunakan ToneExcel, ia terlalu banyak hidden benefits.

Itu belum lagi cerita kelebihan dengan simkad ToneExcel ini boleh dapat point percuma yang boleh di tebus dengan tiket kapal terbang percuma, handphone percuma, insuran kemalangan percuma sebanyak RM100,000 dari Tune Insurance.

Dan yang paling besarnya, simkad ToneExcel ini, boleh saya promotekan kepada ahli keluarga saya, dan setiap kali ahli keluarga saya topup, ToneExcel beri komisyen kepada saya yang dibayar terus kedalam akaun bank saya setiap 21 hb. 

Bulan pertama saya suruh ahli keluarga saya untuk pakai simkad ToneExcel kerana ianya amat jimat, tetapi saya terkejut dalam penjimatan pun saya dapat duit, komisyen bulan pertama saya dapat RM60. 

Bila saya dapati simkad ini amat berbaloi saya gunakan, saya terus mempromosikan kepada orang lain diluar daripada keluarga saya. 

Dan sehingga kini, selepas beberapa bulan mempromosikan ToneExcel ini kepada orang lain, saya sudah mampu berhenti kerja Kerajaan dan meneruskan hidup hanya dengan komisyen daripada ToneExcel setiap 21 hb.

Itulah yang menyebabkan saya buat fan page untuk sesiapa bertanya apa jua soalan tentang kelebihan simkad ToneExcel ini. 

Selagi anda tak faham dan tak nampak kelebihannya, jangan gunakan simkad ToneExcel ini dahulu, nanti hanya merugikan anda jika anda tak tahu kelebihannya.

Terima kasih sekali lagi, jika ada apa2 soalan, saya cuba untuk menjawabnya.

Terima Kasih
Radzi Saleh
Facebook Fan Page : https://www.facebook.com/duitgajikedua

Share this

0 Comment to "Jadikan Handphone Anda Sumber Pendapatan Kedua!!"

Post a Comment

close
*** ***
Traffic Exchange